Top
Verzenden en betalen

 

Verzend- en betaalinformatie
Hieronder behandelen wij de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet bij staan, neem dan even contact met ons op via het contactformulier. 
Verzendinformatie

 

 
1 ) Afhankelijk van het aantal en de grootte van de artikelen verzenden wij de bestelling per brievenbus- of pakketpost.                                                                                                               
2) De verzend- en administratiekosten van brievenbuspost binnen Nederland bedragen   €4,75. In de meeste gevallen wordt de bestelling via PostNL brievenbuspost bezorgd. Helaas bezorgt PostNL niet meer op maandag.

3) De verzendkosten- en administratiekosten van pakketpost binnen Nederland bedragen  € 6,95. Grote artikelen zoals tafelkleden, lange slingers en schalen worden per pakketpost verstuurd.
4) Bij het plaatsen van een artikel in het winkelmandje worden de verzendkosten automatisch berekend.
5) Vrijwel alle producten van Speldeprik zijn met de hand gemaakt. Er is een kleine voorraad, maar het kan altijd zo zijn dat je bestelling nog gemaakt moet worden. De levertijd is daarom maximaal 7 werkdagen. Uiteraard streven we i.g.v. seizoensproducten sneller te leveren.

6) Wij verzenden een e-mail zodra de bestelling is aangeboden bij PostNL.  
7) Mocht bezorging binnen 7 werkdagen niet mogelijk zijn dan nemen wij contact op.

8) Wilt u de bestelling liever op een ander adres laten bezorgen, bijvoorbeeld op uw werk? Vink bij het bestellen dan de optie 'Ander afleveradres' aan. De bestelling wordt naar dit adres verstuurd. 

9) Speldeprik is niet aansprakelijk indien het afleveradres voor de bestelling niet juist is doorgegeven.       

10) Speldeprik is niet aansprakelijk voor overschrijding van de aangegeven levertijden of verlies of beschadiging door PostNL.

11) Ik wil mijn product graag ruilen. Kan dit?

Op specifieke bestelling gemaakte producten (zoals een gepersonaliseerd product bijvoorbeeld) kunnen niet geruild worden. Overige producten kunnen zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen geruild worden, mits het artikel in de originele en ongeopende verpakking zit en tevens onbeschadigd en ongebruikt is. Breng ons hier wel van tevoren op de hoogte van door een e-mail te sturen naar info@speldeprik.nl. Stuur na akkoord het artikel op naar Speldeprik, Rietpad 3, 2215 GG Voorhout. De verzendkosten van de retournering zijn voor de koper.  Zodra het artikel in goede staat in aangekomen bij ons, ontvangt u binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag van ons retour. 

12) Het artikel dat ik wil kopen is uitverkocht. Wat nu?

Omdat wij vrijwel alle producten met de hand maken, hebben wij slechts een beperkte voorraad. Dit betekent dat ze soms niet per direct beschikbaar kunnen zijn. Uiteraard doen wij onze uiterste best alles zo snel mogelijk te leveren!

Als u een product wilt kopen dat momenteel is uitverkocht, kunt u een e-mail sturen naar info@speldeprik.nl. Vermeld hierbij om welk product het gaat en we zullen direct aan de slag gaan om het te maken.
 
 
 
Mijn vraag staat hier niet tussen. Waar kan ik deze vraag stellen?

Als je vraag hierboven niet behandeld is, kun je je vraag via het contactformulier stellen of een e-mail sturen naar info@speldeprik.nl.